ייצוג שוטרים

שוטרי משטרת ישראל ניצבים בפני אתגרים רבים, והתקופה האחרונה הפכה את תפקיד השוטר למורכב יותר. הסכם "גג שכר" שהוביל לגל התפטרויות, תקופת הקורונה וההתמודדות עם המציאות שלאחר ה- 7.10.23.

שוטרים מוצאים את עצמם לא אחת עובדים לילות כימים במשמרות ארוכות ובתגבורים, ונאלצים להתמודד עם מציאות חדשה ומורכבת: אמון הציבור במשטרה במגמת ירידה, ריבוי הגשת תלונות במח"ש, שיימינג ברשתות החברתיות, וזה רק קצה הקרחון של האתגרים עמם נאלצים השוטרים להתמודד.

זומנת לחקירה במחלקה לחקירות שוטרים? אל תתמודד לבד

גם השוטרים הטובים ביותר שמבצעים את עבודתם נאמנה, עלולים למצוא את עצמם בחקירת מח"ש.

המחלקה לחקירות שוטרים מטפלת בחשד לביצוע עבירות פליליות שבוצעו לכאורה על ידי השוטר, ואין זה משנה אם במסגרת התפקיד או במסגרת חייו האישיים.

אין להקל ראש בחקירת מח"ש. מדובר בחקירה באזהרה על כל המשתמע מכך ולחשוד יש את אותן הזכויות כמו לנחקר ה"רגיל" בתחנת המשטרה.

מדוע חשוב לשוטר לקבל ייעוץ לפני חקירת מח"ש?

בשל היותם חלק ממערכת הביטחון, לא מעט שוטרים טועים לחשוב שמסוגלים להתמודד מול חקירת מח"ש לבד. חלקם חושבים שאין צורך בעורך דין שכן הם חפים מפשע, חלקם חוששים מנראות הדברים ויש הסבורים כי חוקרי מח"ש יתייצבו לצידם.

בפועל, כמו ששוטר לא מתייצב לצד הנחקר, כך גם חוקר מח"ש לא יתייצב לצידו של השוטר. לחוקרי מח"ש יש אינטרס ברור לאסוף ראיות מפלילות ולבנות את תיק החקירה, שעלול להגיע בסופו של יום לכתב אישום.

כשוטרים אתם בוודאי יודעים עד כמה הגרסה הראשונית שנמסרת במעמד החקירה היא חשובה – לעיתים אף חורצת את גורל התיק.

אל תקלו ראש ואל תהססו להתייעץ עם עורך דין – אל תהמרו על העתיד שלכם!

כמו שעורכי דין פליליים ואף שופטים יממשו את זכותם להתייעץ עם עורך דין פלילי לפני חקירה, תעשו זאת גם. מדובר בזכות בסיסית, שאין במימושה כל קשר לשאלה אם אתם אשמים או חפים מפשע.

ייצוג שוטרים

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה נגדך כתב אישום – מה לעשות?

שוטר שמוגש נגדו כתב אישום, מועמד לדין פלילי ככל נאשם ואף חמור מכך, שכן קרוב לוודאי שלהליך הפלילי תהיה השפעה על מקום עבודתו של השוטר, חייב ייעוץ משפטי ועורך דין מומחה בתחום הפלילי, כזה שיש לו גם יידע בעבודת המשטרה, באופן בהול.

משרד עורכי דין קויפמן-מלול ושות' – ייעוץ משפטי לשוטרים

  • עורכי הדין במשרדנו מעניקים ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי לשוטרים בהליכים שונים: ייעוץ לפני חקירות במח"ש, ייצוג בתיקי מח"ש בבתי המשפט, ייצוג של שוטרים בבית הדין למשמעת (ביד"ם), שימוע לפני פיטורין, ייצוג שוטרים בוועדות ור"ם (ועדה רפואית משטרתית לבדיקת התאמו של איש משטרה לשירות במשטרת ישראל) ועוד.
  • ייחודיות משרד קויפמן-מלול ושות' נובעת מכך שהשותפים במשרד הינם קציני משטרה לשעבר, ומכירים את מבנה המערכת, נהליה ושיקוליה על בוריה! השילוב של מומחיות בתחום הפלילי לצד היכרות עם המערכת המשטרתית מעניק לנו את היכולת לתת לשוטר את הייעוץ והייצוג הטוב ביותר.
  • עו"ד גיורא מלול, פרש ממשטרת ישראל לאחר 28 שנות שירות בדרגת סנ"צ (סגן ניצב).
  • עו"ד ונוטריון יאנה קויפמן פרשה ממשטרת ישראל לאחר מעל 8 שנות שירות, בהן שימשה כתובעת פלילית וקצינת חקירות בכח משימה בימ"ר מרכז.
  • מאז, משרדנו מייצג ומלווה שוטרים בערכאות ובהליכים השונים, בדיסקרטיות, באנושיות ומקצועיות בלתי מתפשרת, עד להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.
דילוג לתוכן