עורך דין תעבורה באשדוד

עורך דין תעבורה באשדוד או באילת – למה זה חשוב?

עבירות תעבורה הן עבירות נפוצות מאוד בעולם המערבי. מי מאיתנו לא מכיר חבר או קרוב משפחה, שנסע בטעות מעט מעל למהירות המותרת, חלף על פני תמרור מתן זכות קדימה או חנה באדום-לבן? ככל הנראה, כולנו. אלו עבירות תנועה נפוצות, שברוב המקרים נעשות בתום לב ולמזלנו, מסתיימות לרוב בשלום. אולם, חלק קטן יותר באוכלוסייה מבצע עבירות תנועה במכוון או תחת השפעת סמים או אלכוהול.

מעבר על חוקי התנועה עשוי לגרור השלכות חמורות, כמו: מוות, פגיעה בגוף, נזק נפשי או נזק לרכוש. בגלל פוטנציאל הנזק העצום שגלום בתחום התעבורה, חוקי התנועה הם חוקים מחייבים, שהמעבר עליהם גורר השלכות משפטיות. לרוב, מסתכם העונש על עבירות תנועה בקנס כלכלי, אך לעתים נשלל רישיונו של הנהג עובר החוק ובמקרים קיצוניים הוא אף עשוי להישלח למאסר בפועל.

במידה ועבר אדם על חוקי התעבורה ונתפס הוא צפוי לעמוד למשפט. בחלק מהמקרים, מייצגים נאשמים את עצמם ולא נעזרים בשירותי עו"ד. אולם, במקרים חמורים יותר, בעלי השלכות, מומלץ שלא להסתכן ולהיעזר בשירותיו של עו"ד תעבורה מנוסה.

נתפסתי בעבירת תעבורה – כיצד יוכל עורך דין לסייע לי?

עו"ד תעבורה מתמחה בתחום התעבורה, כך שהוא בקיא בחוקי התעבורה ובעונשים שלצידם. אם אתם מואשמים בביצוע עבירת תעבורה, יוכל עו"ד תעבורה מנוסה לבחון את המקרה שלכם לפרטים ולסייע לכם לבנות תיק הגנה איכותי. הוא יוכל להציג טיעוני הגנה מול בית המשפט, להדריך אתכם לביצוע פעולות נכונות ולהימנעות מפעולות לא נכונות ולחתור לעונש המינימלי עבורכם.

דוגמאות לפעולות שעושה עו"ד תעבורה עבור הלקוח:

  1. הסברת הזכויות והחובות של הלקוח בהליך.
  2. הדרכתו לאורך ההליך, לדוגמא: מתי כדאי לו לשמור על זכות השתיקה, מה כדאי לומר ומתי.
  3. ייצוגו בבית המשפט לתעבורה.
  4. ניהול מו"מ עם התביעה לצורך הגעה להסדר טיעון, במטרה להסכים על עונש פחות, שיקצר את משך המשפט ויחסוך ללקוח זמן וכסף.
  5. ערעור על פסיקת בית המשפט, במקרה של הרשעה ללא הסדר טיעון.

למה חשוב שאבחר בעו"ד קרוב למקום מגוריי?

אם נתפסתם בביצוע עבירת תעבורה ואתם מחפשים עו"ד תעבורה, מומלץ שתבחרו בעורך דין שסמוך למקום מגוריכם. זאת, משום שסמיכות גאוגרפית יכולה להקל על התקשורת ביניכם ועל הטיפול בתיק שלכם ולתרום להצלחתכם. לדוגמא: אם אתם גרים באזור אשדוד, כדאי לכם לחפש עו"ד תעבורה באשדוד. יהיה לעורך הדין קל יותר לפגוש אתכם, לייצג אתכם בתחנת המשטרה או בבית המשפט האזורי ולמסור מסמכים בעבורכם. זמינות עורך הדין חשובה מאוד להצלחת התהליך ולכן כדאי לוודא מראש שהוא קרוב אליכם וזמין לכם.  

עו ד תעבורה באשדוד

שאלות ותשובות: עו"ד תעבורה – אשדוד

שאלה: איך מומלץ לחפש עורך דין תעבורה באשדוד? 
תשובה: ניתן לחפש עורך דין בדרכים שונות, למשל:

  • דרך האינטרנט – חפשו: "עו"ד תעבורה – אשדוד" או: "עורך דין תעבורה באשדוד" ובדקו את המלצות הגולשים ואת התגובות שלהם. האם יש לעורך הדין המלצות חמות מלקוחות?
  • דרך אנשים שאתם מכירים – משפחה, חברים או מכרים, שממליצים על שירותיו של עו"ד הם ערובה לא רעה ליכולותיו.

שאלה: מה עלות הייצוג שגובה עו"ד תעבורה באשדוד?
תשובה: העלות משתנה ותלויה בגורמים רבים, לדוגמא: סוג עבירת התעבורה וחומרתה או קיום היסטוריה של עבירות דומות אצל הנאשם. עונשו של מי שנהג במהירות מופרזת ויש לו היסטוריית עבירות קודמות יהיה חמור יותר משל מי שנהג במהירות מופרזת בפעם הראשונה.

שאלה: אני מחפש עורך דין תעבורה באשדוד. מה כדאי לי לשאול אותו, לפני שאני שוכר את שירותיו?
תשובה: כדאי לשאול את עורך הדין שאלות, כדי לוודא התאמה ביניכם. שאלו אותו על תחום ההתמחות שלו וודאו שהוא מתמחה בתחום התעבורה הספציפי שאתם זקוקים לייצוג בו. בנוסף, שאלו על הניסיון שלו ואל תתביישו לבקש המלצות. חשוב מאוד שתרגישו בנוח עם עורך הדין שלכם ותסמכו עליו. 

משרד עורכי הדין קויפמן-מלול מתמחה בתחום התעבורה ומציע ללקוחותיו ייעוץ וליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לנו להנגיש ללקוחותינו את הידע והניסיון העשירים של עו"ד עו"ד גיורא מלול ועו"ד יאנה קויפמן, משפטנים וקצינים בדימוס במשטרת ישראל. על בסיסם, אנו מלווים את מיוצגינו לאורך כל הדרך ומספקים להם את מיטב הכלים המשפטיים, לשמירה על זכויותיהם ולהשגת מטרותיהם.

אם אתם מחפשים עו"ד תעבורה באשדוד, הגעתם למקום הנכון. למידע ולשאלות נוספות, הנכם מוזמנים לפנות אלינו לכתובות המייל: giora@km-adv.com | yanna@km-adv.com או לטלפונים:  |0505065181 0505923264 ונשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך.   

דילוג לתוכן