עורך דין פלילי באשדוד

עו"ד פלילי – אשדוד או תל אביב? תלוי איפה אתם גרים

עבירות פליליות הן מחדלים או מעשים, בניגוד לחוק הפלילי במדינה. עבירות פליליות מפרות את הסדר הציבורים ועשויות לגרום מגוון נזקים לקורבנות העבירה, כמו נזק נפשי או פיזי. לכן, נלחמת בהן החברה בכלים מגוונים, שהעיקרי בהן הוא מערכת אכיפת החוק.

עבירות פליליות נחשבות לחמורות מאוד ולכן גוררות עונשים כבדים לעוברי החוק, כמו: קנסות כספיים, עבודות שירות, מאסר על תנאי, מאסר בפועל ואפילו עונש מוות, במדינות מסוימות.

הן מסווגות לקטגוריות  שונות, לפי סוג המחדל או המעשה שבוצע, תוצאותיו או יסודו הנפשי של המבצע בשעתו, שיכול להיות: כוונה, רשלנות או קלות-דעת. דוגמאות לקטגוריות השונות ולעבירות תחתיהן:

  • עבירות נגד הסדר הציבורי, למשל: נהיגה בשכרות או הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
  • עבירות אלימות, כוללות: תקיפה או רצח.
  • עבירות סמים, כמו: החזקת סמים או סחר בסמים.
  • עבירות רכוש, כגון: שוד או גניבת רכב.
  • עבירות מין, למשל: הטרדה מינית, מעשה סדום או אונס.

 

העונש לצד עבירה פלילית נקבע בהתחשב בגורמים שונים, כולל:

  • סוג העבירה.
  • חומרת העבירה.
  • נסיבות ביצוע העבירה.
  • קיום או אי-קיום עבר פלילי אצל המבצע, שכולל עבירות דומות.
  • נסיבות אישיות ו/או הליך שיקומי שעבר הנאשם.

שלבי ההליך הפלילי

כאשר מוגשת תלונה נגד אדם, פותחת המשטרה בהליך בירור. במסגרתו, מוזמן האדם לחקירה בתחנת המשטרה, במעמד של חשוד. אם בתום התהליך הגיעו החוקרים למסקנה שיש בסיס לתלונה שהוגשה, בין אם מחומר החקירה או מראיות נלוות, רשאית המשטרה להניע את ההליך הפלילי כנגד החשוד.

בשלב הבא, מוגש כתב אישום ע"י התביעה המשטרתית או הפרקליטות, המפרט את העבירות והטענות כלפי החשוד, שכעת הופך לנאשם. בשלב זה, יידון בית המשפט בעניינו של הנאשם, כשהתביעה תציג ראיות וטיעונים לאשמתו, ככל שתוכל, ומנגד תציג ההגנה ראיות וטיעונים לחפותו, כמיטב יכולתה.

בתום המשפט יגיע השופט להכרעת דין. אם השתכנע השופט שהנאשם אשם במיוחס לו, ירשיע אותו ויגזור עליו עונש, בהתאם לנסיבות המקרה וחומרתו. אולם, אם השתכנע שהנאשם חף מפשע, יזכה אותו בית המשפט מכל אשמה ויסגור את ההליך הפלילי כנגדו.

האם יש צורך בייצוג משפטי בתחום הפלילי?

חשודים ונאשמים, במיוחד אלו המאמינים בחפותם, עשויים לבחור לייצג את עצמם במסגרת ההליך פלילי. אולם, הניסיון המקצועי מלמד שגם במקרה של חפות מאשמה – ואולי במיוחד במקרה זה –  כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד פלילי מומחה.

אנשים מהשורה אינם בקיאים בחוק הפלילי או בספרות המשפטית ולכן, לעיתים קרובות, אינם מודעים לזכויותיהם ומקבלים החלטות שגויות, שעשויות לפגוע בסיכוייהם להוכיח את חפותם, גם אם הם אכן חפים מפשע.

עורך דין פלילי הוא איש מקצוע בתחום המשפט הפלילי. לכן, עליו להיות בקיא בחוק העונשין הישראלי ובסדרי הדין. בנוסף, עליו להכיר לעומק גם את הספרות המשפטית ואת פרטי המקרה של הלקוח, כדי להיות מסוגל לבנות אסטרטגיית הגנה יעילה ולהבטיח את מימוש זכויותיו.

עו ד פלילי אשדוד

מה יכול להציע עו"ד פלילי?

ככלל, מייצג עורך הדין את הלקוח לאורך כל ההליך הפלילי, עד לסיומו. הוא יכול לבצע פעולות שונות עבורו, למשל:

  1. ליווי וייעוץ לפני חקירה בתחנת המשטרה.
  2. בקשה לשחרור ממעצר.
  3. ייצוג בדיונים בבית המשפט.
  4. הגשת ערר על גזר הדין.

למה מומלץ לפנות לעו"ד שסמוך לאזור מגוריי?

כאשר אדם מואשם בפלילים ועומד לפני הליך פלילי כדאי לו לשכור שירותים של עו"ד פלילי מנוסה. אולם, אין די בכך. מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין סמוך לאזור מגוריו, מכמה טעמים:

  • עו"ד סמוך גאוגרפית לרוב יהיה זמין יותר להיפגש פנים אל פנים. זה חשוב מאוד, במיוחד אם אתם זקוקים לסיוע דחוף.
  • עו"ד סמוך גאוגרפית יהיה זמין יותר ויוכל להגיע מהר יותר לתחנת המשטרה במידה ונעצרתם.
  • הוא גם לרוב יהיה נגיש יותר לצורכי הגשת מסמכים שונים, מה שיכול לחסוך לכם כסף וזמן ולייעל את ההליך שלכם.
  • בדרך כלל, יכיר עורך הדין טוב יותר את האזור שלכם, כולל: בתי משפט, פרקליטות ומערכת המשפט המקומית, מה שיעזור לו לייצג אתכם באופן מיטבי.

 

לדוגמא: אם אתם תושבי אשדוד והערים הסמוכות, שעומדים לפני הליך פלילי ומחפשים ייצוג משפטי, מומלץ לכם לחפש עו"ד פלילי באשדוד. משרדו של עורך דין פלילי באשדוד יהיה ממוקם בקרבתם, יהיה לכם נוח להיפגש והוא יהיה זמין יותר לטפל במקרה שלכם ולהיות נוכח עבורכם פיזית, לעתים תכופות.

משרד עו"ד קויפמן-מלול הינו משרד ותיק, עם מגוון התמחויות. אנו מתמחים בתחום המשפט הפלילי ומציעים ללקוחותינו ייצוג מקצועי ואיכותי במגוון נושאים, כגון: עבירות סמים, עבירות רכוש, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות המתה, עבירות נגד שוטרים ועוד.

על בסיס ניסיונו העשיר של עו"ד מלול, קצין משטרה בכיר בדימוס, כמו גם ניסיונה של עו"ד ונוטריון יאנה קויפמן, תובעת פלילית וקצינת חקירות בדימוס, אנו מעניקים ללקוחותינו את הייצוג המשפטי המקיף והאיכותי ביותר. אם גם אתם מחפשים עורך דין פלילי באשדוד, הגעתם למקום הנכון, עורך דין פלילי – אשדוד, זה אנחנו. לפרטים נוספים פנו אלינו בכתובת המייל: giora@km-adv.com | yanna@km-adv.com או בטלפונים:  |0505065181 0505923264 ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן